Portada Cine El cortometraxe ‘Nenyure’ de Jorge Rivero ta nomináu pa los premios Goya

El cortometraxe ‘Nenyure’ de Jorge Rivero ta nomináu pa los premios Goya

by asturnet

L’Academia de les Ciencies y les Artes Cinematográfiques d’España escoyó pa la so nominación a los Premios Goya en categoría de cortometraxe a la producción “Nenyure” del realizador mierense Jorge Rivero. Premiada en sinfininidá de festivales dende’l so estrenu y reconocencia nel de Xixón de 2003, la película de Rivero ye un desolador retratu de la xeografía física y humana de les cuenques mineres tres la reconversión.

“Nenyure” ye un filme producíu por Jorge Rivero (P.C.) y la tamién asturiana Teresa Fernández Cuesta (Oasis P.C.)y esti mesmu añu resultaba merecedor del Premiu al Meyor Cortometraxe nel festival MadridImagen 2005 y del Premiu del Públicu nel Certamen Internacional de Cortometraxes Art Nalón. Amás d’estos salones, “Nenyure” proyectóse en diversos foros como’l Festival de Nuevos Realizadores de Granada, Festival Internacional de Cine d’Almería, Ocular 2005 (Selva del Camps), Festival de Cortometraxes de Madrid (Plataforma Nuevos Realizadores de Madrid), Alcances 2005, Amuesa Cinematográfica de Cádiz, CinEspaña. Festival de Cine Español de Toulouse (Francia) Festival Internacional de Cine de Bilbao, Iberamericana ’05 o na III Mostra di Cinema Iberoamericano de Bolonia (Italia).

El cortometraxe de Jorge Rivero rodáu n’inglés y con sotítulos n’español, describe la tresformación social y económica de la cuenca minera asturiana dende un puntu de vista personal ya íntimo, prefiriendo fixase nes consecuencies personales y emocionales qu’a la enumeración de fechos históricos. Nesti sen, la obra atiende más a ser un documental sobre los sentimientos que sobre los acontecimientos. El desrraigañu, la crisis esistencial, el vacíu, la emigración xuvenil, el paru y el desalientu superpónense a la realidá de la Cuenca buscando realizar un retratu íntimu de la actualidad de una Asturies cada vez más allonxada de la so identidad y con un futuru inciertu. Al empar “Nenyure” nun refuga la universalidá ya que la perda de la identidá ye común a tolos llugares y países del mundu.

Tamién te podria gustar