Portada Lliteratura El Corte Inglés de Xixón acueye la presentación de la novela última de Cleso Peyroux

El Corte Inglés de Xixón acueye la presentación de la novela última de Cleso Peyroux

by asturnet

Mañana, vienres 15 de xineru a les 19.30 hores tendrá llugar na sala d’ámbitu cultural d’El Corte Inglés de Xixón la presentación de la novela “Lobos de luna negra” del periodista teberganu Celso Peyroux. La presentación va tar a cargu del escritor José María Ruilópez y amás intervendrá l’editor de la obra, César García Santiago, responsable d’Ediciones La Cruz de Grau.

La obra recueye la hestoria d’un mineru apresáu poles Fuerces de busca y captura una vez terminada la Guerra Civil nes tierres del norte y encarceláu nos suétanos d’una casona palaciega. Nel tiempu que duró’l so cautiveriu escribe un diariu- El manuscrito azul- sobro la vida en cautividad al par d’otros presos y los sos meditaciones en soledá. Una nueche ye conducíu, con otros collacios de celda, énte un pelotón de fusilamientu el que graciés al so remangu y axilidá llogra afuxir “tirándose al monte” onde permanez escondíu a lo llargo de dellos años. La esencia d’esta novela-texida con acontecimientos hestóricos y fabulosos.

L’escritor y periodista Celso Peyroux ñació en Samartín de Teberga. DUEL pola Universidá de Poitiers (Francia), Diplomáu pola Escuela Normal Superior de Saint Cloud (París), pola Escuela Oficial d’Idioma de Madrid y polla Universidá d’Uviéu, foi profesor titular nel Distritu Universitariu de d’esta ciudá y Xefe del Departamentu de Ordenación y Promoción Turística del Gobiernu del Principáu d’Asturies. Tien una franca obra publicada que toma dende la novela y la poesía, al ensayu y a les guía turístiques. ganó dellos certámenes lliterarios, cuatro de les sos guía turístiques y culturales fueron declaraes de “Interés Turísticu Nacional” y ente los sos poemarios atopa “Los clamores del vientu” llibro editáu pol Ayuntamientu de Peñascosa y la Diputación Provincial de Albacete que da’l so nome a la Biblioteca Pública del conceyu. Ta en posesión de la insignia d’oru del conceyu asturianu de Morcín y de les plaques institucional de los ayuntamientos de Confolens (Francia) y Goïs (Portugal). Amás nos ochenta publicó dellos libros y rellatos n’asturianu.

Tamién te podria gustar