Portada Comunicación El consumu televisivu algama máximos pol estáu d’alarma

El consumu televisivu algama máximos pol estáu d’alarma

by redacción asturnews

El domingu 15 de marzu de 2020 foi la xornada de mayor consumu televisivu na hestoria de la televisión española. El primer día nel qu’entraron a valir les restricciones pol estáu d’alarma, una media de 10,5 millones d’espectadores optaron pola pequenu pantalla mientres el confinamientu en casa para tratar de frenar la meyora del coronavirus ente la población española.

L’audiencia acumulada, esto ye, la que vio en dalgún momentu del día la televisión, llegó hasta l’abuitada cifra de 35,2 millones de televidentes. Nesti sentíu, el consumu mediu de cada español disparar hasta los 335 minutos, el so récord históricu. N’otres palabres: los ciudadanos dedicaron casi seis hores del domingu a ver la televisión, según los datos ufiertaos ayeri pola consultora GECA. Por comunidaes autónomes, los que más tiempu invirtieron en vela’l domingu fueron los gallegos (370 minutos) y los habitantes de la Comunidad Valenciana (371 minutos).

La edición nocherniega del Telediariu’ de fin de selmana creció un 59,5% en comparanza al mes de febreroLa Sesta rexistró’l domingu un 9,2% de ‘share’, una medría de 4,3 puntos con al respective de la selmana anterior La crecedera del consumu en televisión nos postreros cinco díes notóse en toles franxes d’edá, especialmente ente los menores de 44 años, que son los que menos televisión convencional ven davezu. D’esta miente, nel ‘target’ d’ente 4-12 años disparóse un 80,8%; nos mozos (13-24), un 95,5%; y nos adultos nuevos, qu’entienden ente 25 y 44 años, la xubida foi d’un 82,2%.

Pela so parte, La Sesta foi la mayor beneficiada énte la demanda d’información de el espectadores, cuidando que foi la cadena que llogró les mayores xubíes d’audiencia. Esti domingu, 15 de marzu, rexistró un 9,2% de ‘share’, lo que supon una medría de 4,3 puntos al respective de la mesma xornada de va siete díes. El sábadu, cola declaración del presidente del Gobiernu, Pedro Sánchez, la canal de Atresmedia creció 6,1 puntos en comparanza col mesmu día de la selmana anterior y llegó hasta’l 11,6%, llogrando la tercer opción (Telecinco foi líder, con un 13,4%) nel ránking y adelantrando a Antena 3, que se tuvo que conformar con una media diaria del 9,5%.

Los informativos fueron los espacios que más amontaron la so cuota de pantalla mientres la fin de selmana. Tanto ye asina que la edición sabadiega de ‘La Sesta Noticies 20 hores’ ye, hasta’l momentu, la emisión non deportiva más vista del añu, con 3.997.000 espectadores y un 19%. El domingu, sicasí, lo más visto de la xornada foi la primer edición de ‘Antena 3 Noticies’, que presentó en solitariu Mónica Carriellu (3.170.000 y 17%).

Tamién el Telediariu’ de TVE disparó la so audiencia mientres estos últimos díes. Asina, la primer edición del informativu de fin de selmana de la cadena pública amontó un 49,4% la so cuota al respective de febreru, ente que la nocherniega creció un 59,5% en comparanza col mes anterior. Otra manera, los espacios d’entretenimientu, como l’alderique de ‘Supervivientes’, que suel ser lo más siguío na xornada del domingu, baxó’l so ‘share’ hasta’l 17,5% (-2 puntos), anque aumentó espectadores (2.598.000) gracies a la xubida del consumu televisivu.

El zarru de les parroquies y la suspensión de ceremonies relixoses con públicu provocó que la retresmisión de la misa por La 2, ensin fieles nes ilesies y los distintos llugares de cultu, fora líder d’audiencia na mañana del domingu. Un total de 1.061.000 siguidores y un 14.3% de ‘share’ tuvieron pindios de la segunda canal nacional públicu, lo que supon doblar el númberu d’espectadores (534.000) que la vieron la selmana anterior. En Trelce, la eucaristía tamién anotó un gran datu, con 440.000 persones y un 4,9% de cuota. Ensin dulda, son tiempos atípicos y estraños pa les audiencies televisives.

Tamién te podria gustar