El Conseyu de Muyeres Xixón avanza na ellaboración de la Carta Local

El Conseyu de Muyeres Xixón avanza na ellaboración de la Carta Local
01 febreru 08:47 2021 Imprimir

El Conseyu de Muyeres de Xixón vieno acabante avanzar na so  cabera xunta d’esta selmana pasada, na ellaboración de la Carta Local de les Muyeres pa los próximos cuatro años.

Na xunta, celebrada esta tarde y presidida pola alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, definióse la metodoloxía de trabayu pa la creación d’esti documentu que parte de la collaboración de les distintes asociaciones del Conseyu. En venciendo’l plazu de vixencia de l’anterior, el primer pasu para la redacción de la nueva Carta de Les Muyeres va ser la realización d’un diagnósticu que dexe conocer la situación de les muyeres dende distintes categoríes d’analises.

01 con especial mención a la reformulación de lo que se venía denomináu “Unidá de Xéneru” o la Mesa del Cuidu, que va centrar la so acción sobre la economía del cuidu, encetando’l cuidu dende distintos ámbitos como l’empléu, la salú, la cultura o la movilidá. Coles mesmes, punxéronse de mancomún distintos propuestes sobre lema que va acompañar la celebración del 8 de marzu.

  Categories: