Portada Lliteratura El Conseyu de la Mocedá d’Uviéu va repartir obres d’autores xóvenes ovetense con motivu del Día’l llibru

El Conseyu de la Mocedá d’Uviéu va repartir obres d’autores xóvenes ovetense con motivu del Día’l llibru

by asturnet

El Conseyu de la Mocedá d’Uvieu va cellebrar el Día del Llibru, esti miercoles 23 d’abril, con una singular iniciativa basada na práctica del crossbooking. El día antes varios xóvenes collaboradores van dexar en delles ubicaciones de la capital, nueve obres lliteraries d’autores xóvenes asturianos pa que’l que los atope pueda descubrir el so trabayu. Nes tapes de los llibros va dir una pegatina cola invitación de ller el llibru y volver a dexalu n’otra ubicación asina como una rellación de les doce biblioteques de la ciudá.

Los llibros que van tar espardíos pela ciudá nesta actividá son: “El país del silenciu” de Vanessa Gutierrez y Beatriz R. Viado; “De andar por casa” de Sergio Varela; “Un poemario” de Teresa Soto; “Los sueños diurnos, manual de amantes, pobres y asesinos” de Diego Medrano; “Catalina y los bosques de hormigón” de David Acera y Ana Laura Barros; “Espejo” de Miguel Barrero; “No llegare vivo al viernes” de Nacho Guirado; “Argonautes” de Jose Ángel Gayol y “El final del cuento” d’Ines Toledo.

Tamién te podria gustar