Portada Educación El Conseyu de la Mocedá d’Uviéu presenta la VIII Escuela d’Alderique “Llinguaxes”

El Conseyu de la Mocedá d’Uviéu presenta la VIII Escuela d’Alderique “Llinguaxes”

by asturnet

Los díes 24, 25 y 26 de payares el Conseyu de la Mocedá d’Uviéu fadrá una nueva edición de la escuela de formación asociativa uvieína. Nesta vegada’l Conseyu de la Mocedá d’Uviéu fae una apuestas poles actividaes práctiques nos 9 talleres que van desenvolver les diferentes xeres de la Escuela d’Alderique.
El plazu pa facer la matrícula nesta Escuela d’Alderique ye’l 20 de payares a les 14,00 hores, pudiendo facese nel Conseyu de la Mocedá d’Uviéu como nel Conseyu de la Mocedá d’Asturies.
Los talleres que se van ufrir nesta VII son: Llinguaxe Inmobiliariu; “Yo quiero tener un millón d’amigos”. La Rede como movimientu social, Arakelando Art Caló (Falando’l Caló), Iniciación a la Llingua de Signos Española, Ready for English, Ready for Europe (Preparaos pal inglés, preparaos pa Europa), Desenvolviendo la llingua, El llinguaxe icónicu y feminista nel cómic, L’arte como llinguaxe, De la Radio al Podcasting.
Como actividá complementaria a la Escuela, el Conseyu de la Mocedá d’Uviéu propón el conciertu de Esmussein, La Debacle A.K.A, La Perdición & Buby.

Conseyu de la Mocedá d’Uviéu

Tamién te podria gustar