Portada Sociedá El Conseyu de la Mocedá d’Asturies entama la campaña “Da-y un euru al Institutu Asturianu de la Mocedá”

El Conseyu de la Mocedá d’Asturies entama la campaña “Da-y un euru al Institutu Asturianu de la Mocedá”

by asturnet

Ente’l desenrollu de la convocatoria de subvenciones, que’l CMPA camienta dañina pal asociacionismu xuvenil, entama esta protesta que va tar presidida por un gochín. El Conseyu de la Mocedá fai un llamáu a los colectivos xuveniles pa qu’ingresen un euru pa devolve-ylu al Institutu Asturianu de la Mocedá.
Dende la espublización nel BOPA de la presente convocatoria de subvenciones del Institutu Asturianu de la Mocedá dirixida a les asociaciones y entidaes xuveniles, el Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies vieno denunciando que’l modelu escoyíu pola institución podía trayer problemes al movimientu asociactivu. Paulino Feito

, presidente del CMPA considera que “la convocatoria d’esti añu amestó delles novedaes que dificulten los procesos de xestión y xustificación de les subvenciones, pudiendo llevar en dalgunos casos a la quiebra a dalgunes asociaciones”.
El CMPA esixe’l mesmu tratu qu’al restu pa les asociaciones xuveniles, según Feito l’Institutu de la Mocedá “diz amparase na Llei de Subvenciones, pero otros departamentos de l’Alministración convoquen subvenciones ensin esixir tanto a los sos destinatarios”. L’organismu de representación xuvenil camienta que la Conseyería de Cultura, de la que depende l’Institutu de la Mocedá nun conoz les “trabes al movimientu asociativu xuvenil” polo que Paulino Feito llega incluso a reflexonar sobre si “paga la pena siguir participando nuna Comunidá au les polítiques de mocedá siguen tando a la cola”.
El Conseyu denunció que nes últimes comunicaciones del Institutu de la Mocedá esti “perenriba de cualesquier otra consideración, la comunicación basóse nos supuestos nos que les asociaciones habríen devolver los eventuales remanentes de perres que pudieren dase”. El CMPA ente esi interés decidió entamar una campaña na que les asociaciones xuveniles devuelvan la cantidá simbólica d’un euru metíu nuna hucha gochín.

Más información
Conseyu de la Mocedá d’Asturies
Institutu Asturianu de la Mocedá

Tamién te podria gustar