Portada Sociedá El Conseyu de Gobiernu oficializa los topóminos de tres nuevos conceyos

El Conseyu de Gobiernu oficializa los topóminos de tres nuevos conceyos

by asturnet

El Conseyu de Gobiernu del Principáu aprebó esta mañana na so reunión de los xueves dexar resultos los espedientes toponímicos de Llangréu, Gozón y L.lena, que dende güei cuente por oficiales los nomes de llugar revisaos y aviaos pola Xunta de Toponimia. Estos conceyos vienen sumase asina a los otros tres que vieron en mayu oficializaos los sos nuevos topónimos:El Franco, Llanes y Carreño.

El procesu de normalización y revisión de los nomes de llugar de los conceyos sigue’l so pasu coles avezaes demores del ritmu administrativu y a espera de que se vayan xuntando na bandexa nuevos espedientes revisaos polos conceyos y la Xunta de Toponimia. Nel procesu de revisión tán anguañu otros diez conceyos: Ayer, Bimenes, Cabranes, Colunga, Cabranes, Llanera, Nava, Sariegu, Villaviciosa y Xixón, qu’una vez tengan solventao tolos trámites, ente ellos la revista final de la Xunta d’espertos, habrán empobinase al Principáu pa la so aprebación nun Conseyu de Gobiernu.

Acordies cola Llei d’Usu y Promoción del asturianu dende agora namás esos nuevos topónimos aprebaos pol Gobiernu autonómicu son los que gocen de calter oficial nos respectivos conceyos.

Tamién te podria gustar