Portada Comunicación El Conseyu d’Alministración de la TPA renuévase col aportar del PP

El Conseyu d’Alministración de la TPA renuévase col aportar del PP

by asturnet

L’aportar del PP al Conseyu d’Alministración del Ente RTPA renueva esi conseyu pero namái que numéricamente, ya que los nuevos conseyeros populares tienen el mesmu calter políticu que los del PSOE ensin aportar dengún especialista nos medios de comunicación a un Conseyu que yá perdió cola dimisión de Bernanrdo Díaz-Nosty, que fora’l primer Presidente del Conseyu Alministración, l’únicu referente profesional.

El PP siguiendo’l calter políticu dau pol PSOE mayoritariamente a los sos nomamientos, acaba de “colocar” nel Conseyu de la RTPA a los históricos alcaldes que dexaron les sos alcaldíes nestes eleiciones. El PP na pasada llexislatura nun cuntaba con representantes, por tar a la escontra de qu’Asturias tuviere una radio y televisión públiques.

Los siete conseyeros en representación del parlamento a los que tien drechu’l PP nel conseyo de la RTPA son los mesmos que tien el PSOE mentantu qu’IX solo tien ún, pero pue decidir col so votu tolos enfrentamientos que se produzan nel seno del Conseyu.

Los representantes del PP son Asensio Martínez Cobián, José Cachafeiro, Roberto Pérez, Gervasio Acevedo y otros dirixentes como Fernando Corro exteniente de alcalde de Cabrales y Joaquín Fernández, presidente del PP en Samartín del Rei Aurelio y el médicu de Xixón Eduardo Carreño.

Pela su parte, el PSOE caltién a Francisco Alonso, Angelina Alvarez, Jesús Landeira, Monserrat Martínez, Miguel Amieva, Luzdivina Rodríguez y noma a José Amado Mallada, exdiputáu na Xunta. Por IX sigue Adolfo Camilo Díaz.

Tamién te podria gustar