Portada Política El Conseyu Asesor de la Llingua de Xixón acoyerá 5 nueves asociaciones

El Conseyu Asesor de la Llingua de Xixón acoyerá 5 nueves asociaciones

by asturnet

Nel primer aconceyamientu del mandatu actual que fixera’l Conseyu Asesor de la Llingua Asturiana del Ayuntamientu xixonés, el representante del Partíu Popular y presidente del CLA, l’escritor y xestor cultural Humberto Gonzali, demandara a los presentes un esfuerzu por adaptar los Estatutos d’esti muérganu a una verdadera y más efectiva pluralidá no tocante a les entidaes que trabayen na promoción de la llingua.

Nesi sen, Humberto Gonzali pidiera voz nel Conseyu p’aquelles asociaciones que, pola so relevancia, han ser consideraes como necesaries en tou ámbitu onde se faigan propuestes col envís d’esbrexar pola normalización del asturianu.

Agora, tres más d’un añu tramitación y un cambéu estatutariu, la propuesta d’Humberto Gonzali llega a bon puertu cola invitación a cinco asociaciones de defensa del asturianu a tar, en plenu derechu, nel Conseyu. Les asociaciones, que yá aceptaron la invitación, son L’Arribada, Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, Reciella, Iniciativa pol Asturianu y El Garrapiellu.

Tamién te podria gustar