Portada Emigración El conseyeru de Xusticia y Esteriores recibe a los integrantes de la Operación Señaldá

El conseyeru de Xusticia y Esteriores recibe a los integrantes de la Operación Señaldá

by asturnet

El conseyeru de Xusticia y Esteriores del gobiernu asturianu Francisco José García Valledor recibió güei nel salón d’actos del Edificiu Administrativu de Servicios Múltiples del Principáu a los 79 integrantes de la espedición nomada ‘Operación Señaldá’. La iniciativa institucional tenta allegar a Asturies a emigrantes con abondos años de residencia nel estranxeru y que poles sos condiciones económiques y sociales nun puen viaxar polos sos propios medios al nuestru país.

L’actu, cargáu d’emoción, celebróse na mañana de güei nel salón d’actos del EASMU presidíu pol conseyeru Valledor y el director xeneral d’Emigración del Principáu Luis Miguel García y né tuvieron presentes la totalidá de la espedición entamada esti añu pa treslladar dende los sos países d’acoyida hasta Asturies a un grupu d’emigrantes, la mayoría d’edá abondo avanzada y en precaries condiciones de vida, bien d’elles consecuencia de la tamién mala situación económica que se vive nos llugares onde residen dende hai décades.

Los miembros de la ‘Operación Señaldá’ llegaron el viernes a Asturies procedentes de los respectivos países a onde emigraron cuantayá. Nesta ocasión la iniciativa del gobiernu autonómicu trai de vuelta a la so tierra a un total de 79 emigrantes, la mayoría provinientes de países como Venezuela, Arxentina, Cuba y Uruguay. Pa cuasi tolos miembros d’esta espedición el viaxe yera’l primeru que facíen a Asturies dende abondos años, en dalgunos casos prácticamente dende’l momentu de la so marcha en busca d’un futuru alló del atlánticu.

Tamién te podria gustar