Portada Conceyos El Conservatoriu municipal Julián Orbón entama’l nuevu cursu con 217 matrícules

El Conservatoriu municipal Julián Orbón entama’l nuevu cursu con 217 matrícules

by redacción asturnews

El Conservatorio municipal Julián Orbón entama’l nuevu cursu con 217 matrícules y midíes frente al COVID. L’alumnáu ye casi’l mesmu qu’el del añu pasáu y l’Auditoriu de la Casa de Cultura va acoyer l’aula de la Orquesta Sinfónica y de la Banda Sinfónica pol númberu d’alumnáu y al ser necesaria una mayor separación ente los instrumentistes de vientu.

El Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón d’Avilés entamaba esti llunes el cursu 2020-2021 con 217 alumnos n’enseñances elemental y profesional, prácticamente’l mesmu númberu que’l pasáu añu, lo que se considera tou un llogru nes actuales circunstancies. La situación de pandemia pol Covid y la repercusión que tien na vida diaria supunxo qu’otros centros d’enseñanza musical d’Asturies tuvieren xuna cayida significativa d’alumnos al tratase d’enseñances non obligatories.

Pa garantizar la distancia social y evitar les andaes, esti cursu habilitaráse l’auditoriu de la Casa de Cultura como aula pa la Orquesta Sinfónica y la Banda Sinfónica, una y bones la distancia de seguridá de 1.5 metros que marca la normativa convertir en 2 metros pa los instrumentistes de vientu. hasta agora, dambes formaciones llevaben a cabu les sos clases y ensayos nel espaciu escénicu de la Factoría Cultural, más amenorgáu.

Les midíes de seguridá que se van llevar a cabu mientres tol cursu vienen recoyíes nel Plan de Continxencia d’usu xeneral nel que s’establecen les directrices que marca la Conseyería d’Educación atendiendo a les particularidaes de la enseñanza musical que, ente otres coses, implica un mayor distanciamientu ente los alumnos de determinaes especialidaes.

Esti plan, que se va dir permanentemente actualizando en función de la evolución de les condiciones sanitaries, contempla les habituales midíes de distanciamientu ente alumnáu y profesoráu, llimpieza y desinfección de manos, ventilación de los espacios educativos y usu de la mázcara de protección de manera siguida, ente otres midíes. Prohíbese l’accesu al centru a toa persona ayena a les actividaes escolares, incluyíos los padres y madres.

Habilitáronse les aules pa cumplir colos encamientos sanitarios baltes como señalización d’entraes y salíes, mayor separación ente alumnáu, distanciamientu alumnu-profesor y ventilación de les aules mientres 10 minutos por cada 60 minutos de clase. Amás, gradiáronse los horarios de los grupos d’asignatures teóriques por que nun haya aglomeraciones nes entraes y salíes del centru. Y tamién se va poner en marcha un serviciu extra de llimpieza a media tarde pa mayor seguridá nes instalaciones.

El Conservatoriu cuenta con un Aula Covid provista de materiales de prevención como mázcaros y xeles hidroalcohólicos. Tamién s’habilitó un equipu Covid integráu por personal del centru que va ser l’encargáu de, amás de ponese en contactu colos padres y madres en casos sospechosos, coordinar que tol plan de prevención desenvolver con normalidá.

Tamién te podria gustar