Portada Conceyos El Conservatoriu de Xixón acueye’l primer cume asturianu de trombonistes con un conciertu nel ‘Julian Orbón’

El Conservatoriu de Xixón acueye’l primer cume asturianu de trombonistes con un conciertu nel ‘Julian Orbón’

by redacción asturnews

El Conservatoriu de Xixón acueye’l primer cume asturianu de trombonistes con un conciertu nel ‘Julian Orbón’. El programa inclúi un alcuentru impartíu por profesores de trombón de los Conservatorios d’Uviéu, Xixón, Avilés y de les orquestes sinfóniques OSPA y Uviéu Filarmónica. 

Esti sábadu 29 va desenvolvese un concursu d’interpretación de trombón a lo llargo de la xornada al que podrán presentase alumnos que cursen los estudios d’esti instrumentu. El concursu va desenvolvese dientro d’esta “1ª Cume Asturianu de Trombonistas “ a lo llargo del sábadu 29 de febreru. Ta abiertu a tolos estudiante y pa concursar ye necesario inscribise primeramente. Hai distintes categoríes en función del nivel de los estudios: enseñances elementales, enseñances profesionales (de la mesma estremada en dos categoríes: una de 1º a 3º cursos, y l’otra de 4º a 6º cursos) y enseñances cimeres.

La entrega de premios va realizase una vegada remataren toles categoríes, dientro del conciertu final del Cume que se va ufiertar nel C.C.A.I de Xixón a les 12h del día 1 de marzu.

Tamién te podria gustar