Portada Educación El Conservatoriu d’Avilés caltien la so actividá por e-mail y videoconferencia

El Conservatoriu d’Avilés caltien la so actividá por e-mail y videoconferencia

by redacción asturnews

El Conservatoriu d’Avilés caltien la so actividá por e-mail y clases individuales por videoconferencia con ferramientes como Skype, WhatsApp, Whereby o Hangouts. La respuesta de profesoráu, alumnáu y families ta siendo bien satisfactoria.

La declaración del Estáu d’Alarma pa evitar l’espardimientu del COVID 19 nun ta torgando qu’el Conservatorio Municipal Profesional ‘Julián Orbón’ d’Avilés caltenga la so actividá docente na midida de lo posible, n’unes circunstancies totalmente escepcionales y sobro les que nun hai precedentes. Son 230 alumnos y 28 profesores que se tán valiendo de les nueves tecnoloxíes pa caltenese en contactu y p’aprovechar el tiempu, por culpa de que los centros educativos tán zarraos y nun son posibles les clases presenciales.

Según esplicó’l director del Conservatorio, Carlos Galán, “tamos calteniendo l’actividá dientro lo posible per corréu electrónicu nes clases teóriques y por videoconferencia nes asignatures individuales d’instrumentos, nes que les enseñances son prácticamente a la carta afaciéndonos a les ferramientes dixitales de profesores y alumnos”. Calificó de “titánicu” l’esfuerzu “per parte de dambos”. Y añedió que “amás, intentamos siguir  mui cerca la evolución emocional del alumnáu intentar  nun enchelos colos alifaces yá que tamién tienen que cumplir coles de les sos enseñances en colexos ya institutos”.

Nestos tiempos de crisis sanitaria onde hai qu’evitar el contactu físicu col esterior y tar zarráu en casa, ferramientes como WhatsApp, Skype, Whereby o Hangouts y el corréu electrónicu convirtiéronse n’imprescindibles pa siguir l’actividá docente de manera telemática y el contactu ente profesoráu y alumnos.

L’equipu directivu del Conservatorio dio instrucciones al profesoráu siguiendo les llínees dictaes pola Conseyería d’Educación. Nesti sentíu, les claves son caltener un contactu col alumnáu y les families, reforzar o ampliar la materia dao hasta la fecha del confinamientu, y comunicase, dientro lo posible, utilizando los medios y plataformes al algame de el profesores y el de les families, tollo cola supervisión del equipu directivu. Nel casu de les enseñances instrumentales, al ser una enseñanza individualizada, cada profesor y profesora afacer a les posibilidaes del alumnu o alumna utilizando polo xeneral vídeoconferencias por distintes plataformes. Dientro de la llibertá de cada docente, y atendiendo a la conciliación familiar y llaboral, l’horariu ye flexible, alcordándose ente’l profesor y les families.

Nel casu de les asignatures teóriques, que son grupales, el profesoráu unvia xeres a los alumnos y alumnes al traviés de correos electrónicos. Nestes asignatures grupales, dellos profesores y profesores unvien, amás de los exercicios correspondientes, otru material de sofitu como artículos, vídeos de youtube, enllaces a blogues, etc.

La respuesta del alumnáu y les families ta siendo bien satisfactoria, cumpliendo, por norma xeneral, cola realización de les xeres encamentaes. L’esfuerzu del profesoráu ye máximu cuidao que ye la primer vegada que’l centru ufierta clases telemátiques. El profesores y profesores informen semanalmente a el xefes y xefes de departamentu de les posibles incidencies que se produzan pa dar en la so subsanación.

Tamién te podria gustar