Portada Tecnoloxía El Congresu español insta al Gobiernu a promover el software llibre

El Congresu español insta al Gobiernu a promover el software llibre

by asturnet

El Plenu del Congresu de los Diputaos aprobó una proposición non de llei del Grupu Socialista, transiccionada por dellos grupos (PP, IU-ICV, ERC y BNG), pola que s’insta al Gobiernu español a promover el software llibre ente la ciudadanía y nes compres de la mesma Alministración estatal. La proposición aprobóse con 299 votos a favor, una abstención y un votu en contra.

La proposición subraya les necesidaes d’entamar polítiques que favorezan nel Estáu la industria y el desendolcu del software llibre y del códigu abiertu nel Estáu pa dar respuestes a necesidaes qu’anguaño sólo se pueden resolver col denomináu software propietariu.
La proposición nun va tener consecuencies lexislatives directes, pero ye la primer vegada na que la Cámara de los diputaos examina con detalle cómo y en qu’ámbitos se pue fomentar l’usu de programes que,. ente otres munches ventayes, puedan ser distribuyíos de baldre, adpataos a dellos usos ya incluso meyorándolos.

Actualmente son dellos los gobiernos autónomicos qu’apostaron pol desarrollu del software llibre dientro de les sos Alministraciones. El casu más avanzáu ye’l d’Extremadura que ta entamando a instalar el sistema operativu Linux nes sos dependencies. Xunta a Extremadura, Andalucía, Castilla La Mancha, Valencia son otres comunidaes españoles onde los sos gobiernos autonómicos tán apostando pol desarrollu de les diferentes herramientes de software con llicencia llibre.

Tamién te podria gustar