Portada Música El concursu folk ‘Cuarto de los valles’ algama la so quinta edición

El concursu folk ‘Cuarto de los valles’ algama la so quinta edición

by asturnet

El concursu de música folk “Cuarto de los Valles” algama los cinco años de vida. L’asociación cultural ‘El Arbedeiro’, organizadora l’eventu, mantién abiertu’l plazu de la quinta edición del certame pa que los grupos interesaos puean unviar les sos maquetes hasta’l prósimu 31 de mayu, optando asina a ún de los premios en metálico que va repartir el xuráu: 1.500 euros pal ganador, 600 euros pal segundu clasificáu y 300 euros pa caún de los otros tres finalistes.

La final del concursu, cuya primer edición cellebróse en 2000, tendrá llugar el prósimu 24 de xunetu nel so escenariu habitual de Navelgas (Tinéu). A ella llegarán les cinco bandes que más méritos aconceyen a xuiciu de los miembros del xuráu, presidíu pol direutor del programa ‘Trébede’ de Radio 3, Iñaki Peña. Los grupos concursantes habrán tener un mínimu de tres componentes y tendrán qu’unviar una maqueta en cd con a lo menos cuatro temes, dientro de plazu, a la Casa Cultura de Navelgas (Tineo), códigu postal 33873.

El certame tien dos oxetivos: Ser un puntu de referencia pa tolos grupos nuevos que quieren dase a conocer, seyan de dientro o de fuera d’Asturies, y tratar de difundir la música tradicional de tola península Ibérica. Nesi sen, los ganadores grabarán un cd conmemorativu d’esta quinta edición del concursu y presentarán la so música n’otros festivales d’España y Portugal colos que los organizadores mantienen alcuerdos de collaboración.

La llista de los cinco seleccionaos pa la final daráse a conocer antes del 20 de xunu nos medios de comunicación y comunicaráse-yos personalmente a los grupos, qu’habrán confirmar la so asitencia antes del 5 de xunetu.

Tamién te podria gustar