El Conceyu va promocionar la Selmana Santa d’Uviéu en FITUR

El Conceyu va promocionar la Selmana Santa d’Uviéu en FITUR
18 xineru 13:01 2022 Imprimir

El conceyal Turismu, Alfredo García Quintana, presentó esta selmana, nel salón de plenos, el cartelu de la Selmana Santa de la capital d’esti 2022 y fizo anuncia de que’l Conceyu va promocionar la Selmana Santa d’Uviéu en FITUR.

El conceyal, que tuvo acompañáu del presidente de la Xunta d’Hermandaes y Confreríes, José Soler, adelantró la intención del Consistoriu de “promocionar la Selmana Santa na próxima Feria Internacional de Turismu (FITUR), la selmana próxima, y siguir apostando y trabayando para faer d’esta cita relixosa un Bien d’Interés Turísticu rexonal”.

L’artista Agnieszka María Klawinowska foi la ganadora d’esta edición del cartelu de Selmana Santa. Tres la llectura del fallu y de los miembros  del xuráu, la ganadora, que tamién asistió a la presentación,  detalló’l títulu de la so obra: “La Selmana Santa ye tradición” y estimó el galardón. “La función d’un cartelu nun  ye namá informativa sinón que buscar ser parte del patrimoniu artísticu de la ciudá. España, como país, tien una gran tradición nes procesiones de Selmana Santa. La obra, basada nel estilu de la cartelería de los años 60 busca pos, la tradición. Nél apaez un Nazarenu y como símbolu d’Uviéu, la Catedral. Tratar d’una ilustración dixital”.

El presidente de la Xunta d’Hermandaes y Confreríes, José Soler, adelantró que’l  pregón de Sema Santa, que va correr a cargu del Arzobispu de Santiago de Compostela, Javier Barriu, va tener llugar na Catedral el próximu 2 d’abril. Tamién especificó que va haber una esposición de les Hermanadades y Confreríes , conciertos, un “Vía Crucis Cofrade” y deseyó qu’anguaño se retome l’actu más importante y el que nos lleva a tar equí, la Estación de penitencia. El Conceyu ufiertónos los mupis municipales , tamién vamos tener programa de mano y tamos participando n’una serie d’actos para dir a Santiago col emblema d’Uviéu, Orixe del Camín”.

  Categories: