El Conceyu va collaborar pa dotar de dispositivos y conectividá al alumnáu avilesín

El Conceyu va collaborar pa dotar de dispositivos y conectividá al alumnáu avilesín
20 abril 10:01 2020 Imprimir

El Conceyu va collaborar cola Conseyería para dotar de dispositivos y conectividá al alumnáu avilesín, sigún fizo anuncia’l Serviciu d’Educación, que tien previsto unviar un cuestionariu a los centros pa llegar a onde nun algame’l Principáu.

La llucha contra fienda dixital ye una de les principales demandes de los centros educativos y por mor d’ello, el Conceyu d’Avilés va unviar a los Institutos d’Enseñanza Secundaria (IES) y a los Centros Integraos de Formación Profesional (CIFP) un cuestionariu para conocer al detalle la situación tocantes a necesidaes de docentes y alumnáu al respective de disponibilidad de dispositivos y conectividad para aportar a recursos online mientres el confinamientu. la conceyala d’educación, Nuria Delmiro, informó sobro esta y otres cuestiones a los equipos directivos d’estos centros nuna xunta telemática que tuvo llugar la selmana pasada.

Al igual qu’asocediera cola xunta caltenida la selmana pasada coles direcciones de los centros de Primaria, la llucha contra fienda dixital ye una de les principales demandes de los centros educativos. Según esplicó la conceyala d’Educación, Nuria Delmiro, “pa concretar datos y fórmules pa faer llegar al alumnáu dispositivos y conexones vamos unviar a los centros un cuestionariu nel que se rexistre toa esta información y, de manera abierta, puedan faese comentarios apurriendo otres idees”.

Delmiro y la responsable d’Educación, Mónica Alonso, axuntáronse tamién, amás de coles direcciones de los IES y Centros de Formación Profesional, coles direcciones de les Escueles del Primer Ciclu d’Educación Infantil (0 a 3 años). Y pela tarde ficiéronlo coles AMPAs.

Delmiro señaló que na xunta con IES y CIFPs poner de manifiestu que ye necesariu “centralizar la loxística, claridá d’idees tocantes a les propuestes y la coordinación ente la Conseyería d’Educación, los centros educativos y el Conceyu”. Añedió que “al respective de la Conseyería hai que saber qué niveles educativos va cubrir con dotación d’equipos y/o concectividades y en qué midida puede collaborar el Conceyu, cubriendo los cursos a los que nun pueda llegar la Conseyería. D’ende l’interés en conocer esactamente’l detalle de cada centru”.

 

  Categories: