Portada Educación El Conceyu Universitariu pol Asturianu ve na victoria de Gotor “la victoria de la llingua asturiana na Universidá d’Uviéu”

El Conceyu Universitariu pol Asturianu ve na victoria de Gotor “la victoria de la llingua asturiana na Universidá d’Uviéu”

by asturnet

El Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) unvió un comunicáu nel que quixo “celebrar publicamente la victoria de Vicente Gotor nes elecciones a Rector de la Universidá d’Uviéu”. Una victoria que pal CUPA “ye un síntoma del cambiu de mentalidá na comunidá universitaria asturiana”, que según los responsables de la organización “apuesta por un modelu d’institución que mire p’Asturies y que tenga a la llingua asturiana como l’elementu de gran importancia que ye”.

Dende’l CUPA creen “que n’esta contundente victoria de Vicente Gotor tuvo muncho que ver l’apoyu del electoráu asturianista qu’impulsamos dende la nuesa organización y que supunxo un reblagu nel númberu de votos en munches de les facultaes” y aprovechen p’agradecer l’apoyu de les persones que “vieron como’l CUPA que Vicente Gotor yera’l candidatu más afayadizu pa la normalización del asturianu dientro de la nuesa Universidá”.

El CUPA diz tamién na nota de prensa unviada ayeri na que queríen anunciar que “ collaborarán pa que n’esta nueva etapa, el Rectoráu faiga les polítiques afayadices pa esa normalización”.

La organización quixo tamién denunciar “delles práctiques llevaes a cabu a lo llargo de la xornada previa y na mesma xornada de votaciones”, que pa la organización fueron “más propios d’otros tiempos pasaos, pa nós un indicador de la so escasa cultura democrática” de dellos miembros de la comunidá universitaria.

El CUPA quixo darréu, “recordar y afitar que’l CUPA ye una organización independiente de cualesquier partíu políticu, sindicatu, grupu de presión, etc. que nun rinde cuentes a nadie, sacante los sos miembros y que respeta la independencia de toles demás organizaciones”. Polo que la organización “esixe la mesma actitú al restu de les organizaciones”.

Pela so parte, Vicente Gotor Vicente Gotor, prometió ayeri na so primer intervención dempués de la victoria “facer cambios fonderos na universidá”, siendo “la victoria d´un movimientu de cambiu na Universidá. Ye´l mio compromisu: el mio programa ye un contratu pa cola sociedá asturiana”.

Comunicáu onde’l CUPA pidía’l votu pa Gotor

Tamién te podria gustar