Portada Sociedá El conceyu l.lacianiegu de Palacios del Sil decide incorporase al Bierzu

El conceyu l.lacianiegu de Palacios del Sil decide incorporase al Bierzu

by asturnet

L’alcalde socialista de Palacios del Sil, Orlando López, anunció va unos díes la intención del so conceyu de decidir nel últimu plenu municipal del añu la so incorporación a la comarca del Bierzu, la única reconocida de Lleón. L’admisión del conceyu l.lacianiegu na organización supramunicipal ta prevista nos primeros meses del 2006.

L’alcalde de Palacios declaró a diversos medios en díes pasaos que la incorporación del so conceyu a la comarca berciana va ufierta-y la posibilidá d’acceder a servicios de los qu’hasta agora nun disponía, sobremanera en materia medioambiental, forestal, de llimpieza, depuradores, etc. Cola incorporación de Palacios de Sil, perteneciente a la comarca tradicional -y non reconocida- de L.laciana, el Bierzu gana pa la so comarca el conceyu númberu 38.

Palacios de Sil ye un de los conceyos inxeríos nel dominiu llingüísticu del astur-lleonés y ye’l llugar natal d’escritores na nuestra llingua como l’académicu Roberto González-Quedevo y la so madre, la poetisa Eva González.

Tamién te podria gustar