Portada Sociedá El Conceyu d’Uviéu y la Cámara de Comerciu ponen en marcha’l nuevu serviciu “Better City” dientro del programa Uviéu Entama

El Conceyu d’Uviéu y la Cámara de Comerciu ponen en marcha’l nuevu serviciu “Better City” dientro del programa Uviéu Entama

by redacción asturnews

El Conceyal d’Economía, Rubén Rosón, el Presidente de la Cámara de Comerciu d’Uviéu y el CEO de la Start up asturiana Better Presta, Pablo López, presentaron la selmana pasada’l nuevu serviciu “Better City”, enmarcáu nel programa Uviéu Entama.

Better City ye xuna aplicación de Big Data qu’analiza información de bases de datos d’empreses, sociodemográficos, cartográficos y estadísticos que nos dexen realizar analises predictivos que se traducen n’información estratéxica pa el entamadores.

Tratase d’un proyectu d’Uviéu Entama que, por aciu una collaboración del Conceyu d’Uviéu y la Cámara de Comerciu d’Uviéu, apurre un asesoramientu tecnolóxicu, de calter gratuitu, a entamadores que quieran abrir un negociu y que precisen d’allugamientu físicu, ayudar a conocer cuál ye’l llugar estratéxicu pal so local comercial.

El CEO del proyectu, Pablo López, fixo xuna demostración del funcionamientu de l’aplicación que, analizando distintes variables na área d’influencia del nuevu negociu, como población, edá, nivel de renta, vezos de consumu, competencia, etc., crea un plan de viabilidá del negociu.

El nuevu serviciu que’l Conceyu y la Cámara ponen en marcha, va ayudar a el entamadores a comparar y analizar en detalle les opciones más favorables. Coles mesmes va suponer un valor añedíu a los servicios que s’empresten dende’l programa Uviéu Entama.  enmarcáu nel programa Uviéu Entama.

Más información en www.betterplaceweb.com

Tamién te podria gustar