Portada Educación El Conceyu d’Uviéu va dar oportunidaes llaborales y de formación a 101 menores de 30 años

El Conceyu d’Uviéu va dar oportunidaes llaborales y de formación a 101 menores de 30 años

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu va dar oportunidaes llaborales y de formación a 101 menores de 30 años con contratos en práctiques que van tener una duración d’un añu.  Les places son para técnicos, diplomaos, llicenciaos o nuevos con estudios con grau o máster.

El Conceyu d’Uviéu va contratar en práctiques a 101 mozos menores de 30 años. La convocatoria para aportar a les places, que riquen dende certificaos de profesionalidá a llicenciatures, graos o máster, va salir próximu mes de marzu.

Los contratos van tener un añu de duración y el presupuestu total del proyectu xube a 3.123.710 euros. D’ellos, 415.710 euros apurrir el Principáu d’Asturies siendo’l restu del financiamientu de calter municipal.

“El Conceyu d’Uviéu conviértese nel mayor xenerador d’emplegu xuvenil d’Asturies”, celebró’l conceyal de l’área d’Economía y Emplegu, Rubén Rosón, na rueda de prensa onde se dió a conocer el programa. El conceyal recordó qu’a esti programa hai que sumalu a los planes “Jóven Ocúpate”, “Uviéu Piensa Nuevu”, “Uviéu Sema Talentu” y los proyectos que se desenvuelven dende les escueles taller municipales. D’esta forma, dende’l consistoriu van crear de forma directa anguaño más de 400 oportunidaes de trabayu y formación para menores de 30 años.

Los sectores que tomen los 101 nuevos contratos en práctiques van dende’l periodismu al turismu, pasando polos alministrativos y el trabayadores sociales.

Tamién te podria gustar