Portada Conceyos El Conceyu d’Uviéu pon en marcha’l Programa de fomentu de la biodiversidá nos parques y xardinos

El Conceyu d’Uviéu pon en marcha’l Programa de fomentu de la biodiversidá nos parques y xardinos

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu pon en marcha’l Programa de fomentu de la biodiversidá nos parques y xardinos. La Conceyalía de Parques y Xardinos anuncia que la implantación del programa va facese en 10 colexos públicos del conceyu dientro del programa “Biodiversidá nel cole” nel segundu trimestre escolar.

La conceyalía de Parques y Xardinos dirixida pol conceyal Gerardo Antuña, pon en marcha’l Programa de fomentu de la biodiversidá nos parques y xardinos d’Uviéu. El conceyal Gerardo Antuña presentolu esta selmana y destacó que “esta iniciativa vien xustificada énte la dramática perda de biodiversidá a nivel global” y que “los espacios urbanos nun son ayenos a esta situación cuidao que alluguen xuna parte considerable d’especies (20% d’especies d’aves y 5% d’especies de plantes vasculares), facer por tantu necesariu tomar midíes p’ameyorar esti aspeutu”.

El conceyal añedió que “énte la mayor desconexón ente los habitantes de les ciudaes y la naturaleza faise necesariu restablecer el venceyu pa implicar a la población na creación d’espacios urbanos más amigables, non yá pa les persones, sinón tamién pal restu de seres vivos”.

El programa que desenvuelve’l Conceyu d’Uviéu en collaboración cola Contrata de Caltenimientu de Zones Verdes y la ONG SEO-birdlife va trabayar en trés frentes:

  • Colos neños, el monitores van allegase a les escueles pa la realización de talleres dientro del programa “Biodiversidá nel Cole”.
  • Colos adultos, por aciu xornaes de voluntariáu, onde los ciudadanos van poder participar en talleres y visites empuestes pa conocer in situ la situación de les zones verdes y realizar actividaes pa la so meyora.
  • Colos trabayadores de xardinos, por que sían conscientes de la necesidá de valorar y utilizar técniques de trabayu respetuoses col mediu ambiente.

La primer actuación va ser  la selección de 10 colexos públicos del conceyu pal desenvolvimientu del programa “Biodiversidá nel cole” que se va empecipiar nel segundu trimestre escolar. La primer xornada de voluntariáu va ser el 16 de febreru, con un taller de construcción ya instalación  de “caja nido” nel Parque d’Iviernu.

Al respective de la formación de los trabayadores va realizase mientres 2020 una vegada definíes les midíes dientro del Plan d’Acción.

Tamién te podria gustar