El Conceyu d’Uviéu aprueba dolce places Erasmus pa FP

El Conceyu d’Uviéu aprueba dolce places Erasmus pa FP
19 17:19 2018 Imprimir

La Xunta de Gobiernu del Conceyu d’Uviéu aprobó la selmana pasada la convocatoria pública pa la selección de dolce estudiantes de Formación Profesional por que participen nel Programa Erasmus+ “Euroempléate V”. Los escoyíos van cuntar con beques que van sirvir para financiar la so estancia académica nel estranxeru.

“Siguimos ufiertando oportunidaes a los estudiantes uvieinos y velando por que llogren la meyor formación posible”, destacó Rubén Rosón, conceyala d’Economía y Emplegu na presentación del proyectu. El conceyal recordó tamién que “desque aportemos al gobiernu multipliquemos el financiamientu d’esti tipu de proyectos y el sofitu a les instituciones educatives del conceyu”.

Na convocatoria van participar alumnos de los centros IES Pando, IES Doctor Fleming, IES Leopoldo Alas “Clarín y Colexo Fundación Masaveu. Los destinos van ser Portugal, Irlanda ya Italia  y van cuntar con cuatro places cada unu.

La cuantía de l’ayuda económica a xestionar poles persones participantes xube a 3.850 euros para Irlanda, 3.410 para Italia y 3.000 para Portugal.  Esta cuantía, amás, va vese amontada en 400 €/mes (la estancia son trés meses, 91 nueches), cuando sía la persona participante quien xestione la busca del agospiamientu y el pagu del so arriendu.

  Categories: