Portada Sociedá El conceyu d’El Franco súmase al refugue de la candidatura galaico-portuguesa a la UNESCO

El conceyu d’El Franco súmase al refugue de la candidatura galaico-portuguesa a la UNESCO

by asturnet

El Conceyu d’El Franco sumóse esta selmana a los de San Tiso d’Abres y de Cuaña nel so refugue a la inclusión de les fasteres de Navia-Eo nos territorios culturales de la candidatura galaico-portuguesa a la UNESCO. Mentantu el sofitu de la Federación d’Asociaciones del Occidente a la candidatura provoca la dixebra ente los colectivos que la integren.

El plenu del Ayuntamientu d’El Franco rechaza la iniciativa de Galicia y Portugal ensin entrar a valorar el so conteníu fonderu y declara facelo más “poles formes que pol fondo”, sobremanera por incluir conceyos asturianos ensin tener en cuenta a les instituciones autonómiques y locales de la comunidá. L’alcaldesa del conceyu, Cecilia Pérez, del PSOE espresó’l so “respetu absolutu” pola candidatura y llamentó la manera na que s’inxertaron nella territorios del Navia-Eo “ensin tenelos en cuenta”.

Per otru llau diversos colectivos integrantes de la Federación d’Asociaciones del Occidente desmarcáronse del sofitu brindáu pola xunta directiva d’esta plataforma a la declaración del patrimoniu oral inmaterial galaico-portugués como Patrimoniu de la Humanidá. Asociaciones de Bual, Porcía y A Veiga llamentaron la decisión de la xunta directiva de la Federación de brindar esti sofitu ensin consultar a los grupos que la formen. Una d’elles, San Tirso del Eo va celebrar esti viernes 28 un “magosto” n’Abres nel que se va presentar la candidatura galaico-portuguesa y al que tán invitaos los asistentes a la polémica Escola Fermín Penzol de Ribadeo qu’escomienza mañana.

Tamién te podria gustar