Portada Música El Conceyu de Xixón descarta por caru el conciertu de Depeche Mode

El Conceyu de Xixón descarta por caru el conciertu de Depeche Mode

by asturnet

Los responsables de programación del Teatru Xovellanos de Xixón desmintieron a diversos medios la información aparecía na web oficial del grupu británicu Depeche Mode, según la cuála la banda diba actuar el 22 de xunetu nel estadiu del Molinón. Fontes del departamentu municipal de Festeyos afirmen que si bien les negociaciones cola empresa de management de los británicos tuvieron mui avanzaes a la fin l’altu coste del conciertu echó p’atrás al Ayuntamientu.

Los elevaos gastos de produción qu’implicaba entamar l’actuación de Depeche Mode nel Molinón ye la razón esgrimida dende’l Teatru Xovellanos, empresa organizadora del eventu, pa desplicar el fracasu de la negociación colos representantes de la mítica banda pop de los ochenta. Na páxina web oficial de Depeche Mode, sicasí, sigue figurando la fecha del 22 de xunetu como la fixada pal conciertu de Xixón, un día enantes de l’actuación de los británicos nel festival de Benicassim.

Les mesmes fontes del Xovellanos -citaes ente otros medios pol diariu El Comercio- que desmintieron la información de la web oficial de Depeche Mode, nun descartaron qu’otru grupu estrella los sustituya nel que puede ser el gran conciertu del veranu.

Feches de la xira The Angel

Tamién te podria gustar