Portada Lliteratura El Conceyu de Xixón convoca’l I Premiu María Elvira Muñiz de promoción de la llectura

El Conceyu de Xixón convoca’l I Premiu María Elvira Muñiz de promoción de la llectura

by asturnet

El Conceyu de Xixón, dientro del marcu del pactu ciudadanu “Xixón pola Llectura”, que representa a los diferente axentes que trabayen nel conceyu de Xixón a favor del llibru y la llectura, nos ámbitos de la creación, la edición, la comunicación, les librerías, les biblioteques, la enseñanza, les asociaciones y empreses, y qu’alcordaron convocar unos premios que sirvieran d’estímulu a les iniciatives más destacables dientro d’esti ámbitu fundamental de la cultura.

Foi tamién alcuerdu unánime del Conseyu Asesor de “Xixón pola Llectura” que los premios lleven el nome de la profesora María Elvira Muñiz Martín, en reconocencia a la “exemplar traxectoria profesional y a les cualidaes humanes d’esta estudiosa y catedrática de lliteratura, qu’arimó a munches xeneraciones d’alumnos gijoneses el so amor polos llibros y la so pasión pola llectura”.

Los premios van convocase añalmente baxo a denomación Premiu María Elvira Muñiz de promoción de la llectura y tendrán trés modalidaes: A. Reconocencia a una persona, entidá o empresa por tola so trayectoria (creativa, investigadora, divulgadora, educadora) o por iniciatives especialmente destacaes a favor del llibru y la llectura. B. Premiu a una artículu, collaboración, reportaxe o programa, espublizáu nos medios de comunicación (tanto los impresos como los audiovisuales o digitales), que contribuya especialmente a la promoción del llibru y la llectura; y C. Premiu pa una iniciativa singular desenvolvida por un centru educativu del conceyu de Xixón en favor de la llectura.

Bases completes

Tamién te podria gustar