Portada Comunicación El Conceyu de Llangréu organiza un seminariu sobre información y comunicación

El Conceyu de Llangréu organiza un seminariu sobre información y comunicación

by asturnet

Llangréu va acoyer esti viernes 23 un seminariu sobre información local y comunicación organizáu pol Ayuntamientu y nel que van participar destacaos especialistes universitarios xunta diversos profesionales de los medios. El director d’Asturnews, Próspero Morán; Bernardo Díaz-Nosty, presidente del Conseyu Asesor de RTPA o el responsable de la web Informativos Telecinco, Ignacio Escobar, son dellos de los ponentes.

El papel que xuega la información local nel actual panorama mediáticu ye l’asuntu sobre’l que va debatise nesti seminariu alrodiu de la trescendencia ya importancia d’esti tipu de información especializada nes tendencies informatives d’anguañu. Amás de los ya citaos especialistes van participar nel alcuentru: Emilio Martinez Peña, profesor de la Universidá Autónoma de Barcelona; María José Cantalapiedra, de la Universidá del País Vascu; Leire Iturregi, periodista de la Cadena SER; Íñigo Kortabitarte, director de Dixital Vasca; Enrique Bueres, responsable de programación cinematográfica de Sogecable y los redactores de TVE José Manuel Patterson y Mario Bango.

El seminariu escomienza a les 10 de la mañana d’esti viernes 23 y va siguir hasta les 15.00 hores en xornada matinal y de 17.00 a 19.00 hores na Casa de Cultura de La Felguera. La inscripción y la entrada al seminariu son llibres.

Tamién te podria gustar