Portada Sociedá El conceyu de Cangas conclúi la redacción del Plan de Normalización 2007-2009

El conceyu de Cangas conclúi la redacción del Plan de Normalización 2007-2009

by asturnet

El conceyu de Cangas ya tien concluida la redacción del nuevu Plan de Normalización Llingüística del asturianu pal periodu comprendíu ente los años 2007 y 2009. El plan tien por obxetu afitar les bases de la normalización social de la llingua asturiana fomentando progresivamente’l so usu institucional asina como la so utilización nos medios de comunicación, mesmo nos públicos como nos privaos. Nesa mesma llinia se va emplegar y fomentar l’usu de la toponimia tradicional, asina como desenvolver aiciones positives respectu a la mesma.

Nesti tiempu se va proceder a la retulación billingüe de toles dependencies de l’alministración municipal asina como la retulación del cascu urbanu de Cangas, en tolos casos siguiendo la toponimia decretada pola Xunta Asesora de Toponimia. El conceyu de Cangas comprométese nesti Plan a usar la toponimia mayor y menor del conceyu en toles publicaciones, señales y demás material como impresos, documentación etc. Esti Plan va afectar a la imaxe corporativa del Ayuntamientu que pasará a usar l’asturianu.
Dientro de les campañes de normalización social del usu del asturianu se van desenvolver campañes de promoción ente la hostelería y el comerciu cola collaboración de la Rede de Normalización Llingüística de los Conceyos.

L’obxetivu d’esti Plan ye facer normal nel nivel institucional lo que resulta normal ente la mayoría de la población del conceyu. La Oficina de Normalización Llingüística de Cangas aporbóse’l 24 de febreru de 2004, dende entós desenvuelve’l llabor d’asesoramientu a los servicios municipales, asociaciones y particulares sobre l’usu del asturianu.

Tamién te podria gustar