Portada Gastronomía El Conceyu d’Ayer celebra les Xornaes Gastronómiques del Corderu Xaldu Ecolóxicu con menús a 20 euros

El Conceyu d’Ayer celebra les Xornaes Gastronómiques del Corderu Xaldu Ecolóxicu con menús a 20 euros

by asturnet

La próxima fin de selmana, 12 y 13 de xunetu, celébrase la segunda edición de les Xornaes Gastronómiques del Corderu Xaldu Ecolóxicu, entamaes pol Conceyu d’Ayer y polos restoranes del conceyu, con un menú a 20 euros. El Centru Cultural de Moreda acoyó esta mañana la presentación del eventu gastronómicu, que foi llevada a cabu pol Alcalde del Conceyu d’Ayer, David Moreno Bobela, y por representantes de los establecimientos hosteleros que participen na iniciativa.

La oveya xalda ye una raza autóctona d’orixe celta, que va años tuvo a puntu d’escastase. Nos últimos años lleváronse a cabu llabories de recuperación, qu’evitaron la so desapaición. El corderu “xaldu” tien una carne bien sabroso y tienra, si a esto añedímoslu que la so crianza realizóse so los parámetros establecíos pol Conseyu de la Producción Agraria Ecolóxica del Principáu d’Asturies, la resultancia ye inmeyorable.

Los restoranes del conceyu ellaboraron una propuesta gastronómica bien curiosa pa esta fin de selmana, basada na calidá de la materia primo, que brinda la oportunidá de tastiar la esquisita carne de corderu xaldu ecolóxicu, certificada pol COPAE (organismu de control y certificación autorizáu).

Nes xornaes participen nueve restaurantes de les localidaes de Moreda, Murias, Cuergo, Felechosa y la Raya, que van ufiertar un menú compuestu por melón con xamón ibéricu, caldereta de corderu xaldu ecolóxicu y requesón con frutos coloraos. La propuesta inclúi pan, bebida y café al preciu de 20 euros per comensal.

Amás, los Ayer Adictos que s’averen al conceyu pa tastiar les xornaes van poder esfrutar d’un preciu especial, una y bones amosando la so tarxeta nos restoranes participantes van llograr un 10 % de descuentu sobre’l preciu del menú.

Tamién te podria gustar