Portada Sociedá El Conceyu Abiertu busca’l compromisu formal del PSOE na oficialidá del asturianu

El Conceyu Abiertu busca’l compromisu formal del PSOE na oficialidá del asturianu

by asturnet

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá apunta pal PSOE. El collectivu, qu’axunta a más de 80 organizaciones polítiques, sindicales, cíviques y culturales na defensa de la declaración del asturianu como llingua oficial na prósima reforma l’Estatutu d’Autonomía, cellebrará la selmana qu’entra entrevistes con cabezaleros autonómicos de los socialistes pa buscar el so apoyu, decisivu na tramitación política del cambiu estatutariu.

Según precisó güei Xulio Casado, qu’actuó como voceru’l Conceyu, la plataforma yá tien concertaes les cites y busca con elles reforzar el sofitu yá recibíu de la estaya de Mocedá del PSOE, qu’apaeció na llista de firmantes asoleyada pol Conceyu Abiertu na so presentación pública énte los medios de comunicación, el pasáu 22 de xunu.

Dicho n’otres pallabres: La entidá yá tien ente los sos partidarios a los militantes mozos del PSOE, pero persigue’l sofitu espresu de los sos ‘mayores’, los dirixentes de la Federación Socialista Asturiana, a la vista de que los 22 diputaos autonómicos que’l PSOE tien na Xunta Xeneral del Principáu sedrán claves na negociación del remocicáu testu del Estatutu. Esta mesma mañana, la xunta de voceros del Parlamentu autonómicu refugó la propuesta’l PP -que participa nel Conceyu pero inda ensin concretar el so apoyu con firma- pa reformar l’Estatutu, al considerala “caótica” tanto nel fondu como na forma.

Tanto Casado como Pilar Fernández aconceyaron a primer hora d’esta tarde n’Uviéu, en representación del Conceyu, cola presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, Ana Cano, nel primer alcuentru esternu que’l Conceyu Abiertu pola Oficialidá mantién con collectivos ya instituciones depués de la so presentación pública. Nuna comparecencia conxunta, Cano felicitóse de la constitución de la nueva plataforma y aseguró que la inminente reforma del Estatutu “ye un momentu que nun podemos perder pa que’l so artículu 4 contemple ensin reserves la oficialidá o cooficialidá del asturianu.

El Conceyu Abiertu prevé entamar “campañes reivindicatives y de concienciación” a lo llargo del veranu, colos güeyos puestos “sobre too nes organizaciones polítiques con representación na Xunta Xeneral”. Militantes y firmantes de la plataforma tienen previsto cellebrar una primer espicha de confraternización el prósimu vienres, 9 de xunetu, nun llagar de Tiñana.

El PSOE, clave na inminente negociación de la oficialidá, lidera la normalización nos conceyos

Tamién te podria gustar