Portada Conceyos El conceyal d’Educación del Conceyu d’Uviéu entama aconceyase coles AMPAS pa esplica-yos el programa de beques

El conceyal d’Educación del Conceyu d’Uviéu entama aconceyase coles AMPAS pa esplica-yos el programa de beques

by redacción asturnews

El conceyal d’Educación, José Luis Costielles, y la concejala delegada Yolanda Vidal empezaron esta selmana la ronda de xuntes coles AMPAS de los centros educativos del conceyu pa esplica-yos el programa de beques y los nuevos criterios polos que tienen de rexise “por imperativu llegal y encamientos del serviciu d’Educación, como’l d’afaese al IPREM igual que se fai en toles convocatories d’ayudes públiques na actualidá”.

Esta selmana celebróse la xunta coles AMPAS de cinco centros: La Xesta, San Llázaro, les Escueles Blanques, Buenavista I ya II, tres les? xuntes previes d’Educación celebraes con el directores de los colexos. Dende la conceyalía señalen que se van dir realizando xuntes con toles AMPAS del conceyu en próximes feches.

El conceyal d’Educación, José Luis Costillas, señaló que “la xunta celebróse pa esplicar a les AMPAS el presupuestu que se destinó a beques anguaño, 3.750.000 euros, esto ye, 200.000 euros más que lo que gastó l’anterior gobiernu en beques”. Recordó, amás, que “apocayá aprobemos el presupuestu municipal y nun hubo nenguna enmienda referida a estes partíes per parte de nengún grupu municipal”.

El conceyal manifestó amás que “dende l’equipu de gobiernu recordamos que l’apueste pola educación anguaño ye bien importante, cola mayor inversión de la hestoria nes escueles de 0 a 3 nesti conceyu y la regularización llaboral del so personal, les necesaries y urxentes obres que se van a faer en dellos centros educativos, como l’arreglu de la cubierta de la Xesta, l’ampliación del comedor del Buenavista I y la construcción del parvulario de Ventanielles, y el caltenimientu que vamos realizar nos colexos que lu precisen. Nenguna familia que reciba una beca del 100% va quedar ensin beca anguaño”.

Dende Educación aseguraron qu’a día de güei “ye imposible conocer el númberu de solicitantes que van quedar ensin beca hasta que se resuelva la convocatoria actual y conózanse les persones que solicitaron estes ayudes, cuidao que les circunstancies y l’hestóricu de les solicitúes camuda cada añu”.

Tamién te podria gustar