Portada Cooperación El concepetu d’historia en Walter Benjamin centraliza’l Seminariu del Atenéu Obreru de Xixón

El concepetu d’historia en Walter Benjamin centraliza’l Seminariu del Atenéu Obreru de Xixón

by asturnet

El vienres 26 de xinru, a partir de les 18.30 hores, y el sábadu 27, a partir de les 10, la Sala de Conferencies del Antiguu Institutu de Xixón acoyerá un Seminariu sobre’l conceptu d’historia desendolcáu por Walter Benjamin. Como ponente del Seminariu tará’l profesor Reyes Mate. El seminariu ta organizáu pol grupu Eluterio Quintanilla d’Educación Intercultural y l’Atenéu Obreru de Xixón.

La figura de Walter Benjamin y el so estudiu de les Tesis de la Filosofía de la Historia, publicáu embaxo’l títulu “Medianoche en la Historia. Comentarios a las Tesis de Walter Benjamin”. Nesti seminariu yá tán apuntaes, pel momentu, alredor de cincuenta persones, con bien de profesores de Filosofía y Historia.

Reyes Mate ye doctor pola Wilhemlms-Universität de Münster y pola Universidá Autónoma de Madrid. Ye profesor d’Investigaciones Científiques nel Institutu de Filosofía, del que fue miembru fundador y director dende 1990 hasta 1998. La so llinia d’investogación xira pel estudiu de les rellaciones ente la relixón y la política, y la preocupación pola relación ente verdá y historia del sofriemientu. Actualmente ye director del proyectu “Enciclopedia Ibero-Americana de Filosofía” y investigador principal del proyectu “Filosofía después del Holocausto”.

L’asistencia al Seminariu ye de baldre, anque hai que facer primero la inscripción. Ésta puede facese na sede del Atenéu Obreru de Xixón, na cai Covadonga 7, primeru; o nel teléfonu 985340395.

Tamién te podria gustar