Portada Sociedá El colosu de Ramsés II ya llegó al nuevu gran muséu exipciu

El colosu de Ramsés II ya llegó al nuevu gran muséu exipciu

by redacción asturnews

Les autoridaes exipcies concluyeron ensin incidentes los trabayos para asitiar al colosu del faraón Ramsés II nel antepar principal del que va ser el nuevu Gran Muséu Exipciu, a los pies de les pirámides de Guiza, nel suroeste d’El Cairo.

Nun percorríu de 400 metros, y que duró más d’una hora, la estatua de 83 tonelaes de pesu y 12 metros d’altor foi arremolcada nun camión con una estructura de fierro que lu protexía escontra’l nuevu muséu, que la so apertura parcial va ser “en dolce meses”, aseguró’l ministru exipciu d’Antigüedaes, Jaled al Anani, n’una rueda de prensa frente al colosu yá asitiáu.  La fecha d’apertura del que va ser “unu de los museos más grandes del mundu”, que la so área mide 50 hectárees, retrasóse en numberoses ocasiones, pos taba previstu que la so inauguración parcial realizar a mediaos d’anguaño.

La ceremonia tuvo acompañada d’una banda y d’una comitiva de diplomáticos y representantes exipcios, qu’allegaron nun día feriáu n’Exiptu, una fecha que tamién conmemora los siete años de la revolución nel país. “Güei celebramos la llegada del colosu Ramsés II al so destín final nel antepar del Gran Muséu Exipciu, el que va ser unu de los más grandes del mundu”, señaló Al Anani, qu’indicó qu’esta ye otra manera d’Exiptu “pa lluchar contra’l terrorismu cola civilización y la cultura”.

Esta ye la cuarta vegada que la estatua colosal de Ramsés II, qu’hasta 2006 tuvo na plaza del mesmu nome d’El Cairo, va ser movida del so llugar. Conocíu como Ramsés el Grande, el tercer faraón de la Dinastía XIX d’Exiptu, que gobernó’l territoriu fai más de 3.000 años, vivió 87 años y exerció el poder mientres más de 60 (ente 1.279 y 1.213 a.C.) y construyó munchos de los grandiosos monumentos del Antiguu Exiptu.

Tamién te podria gustar