Portada Emigración El collectivu de xóvenes asturianos emigraos a Madrid supera los 1.300 socios

El collectivu de xóvenes asturianos emigraos a Madrid supera los 1.300 socios

by asturnet

La mocedá emigrao estrencha los sos vínculos. L’asociación Asturianos en Madrid, entidá que comparte col centenariu Centru Asturianu el realcuentru de los emigrantes na capital d’España, supera los 1.300 socios, una cifra qu’amuesa una tendencia creciente de la voluntá de los emigraos más mozos a integrase n’asociaciones específiques. El collectivu entama una ‘fabada-dance’ pa conmenorar la festividá de San Valentín.

Al traviés d’esta iniciativa, qu’axuntará el sábadu a unos 600 xóvenes del Principáu na llocalidá madrilana de Cantoblanco, l’asociación d’asturianos declara que quier camudar el tradicional ‘di-ylo con flores’ asociáu al Día de los Namoraos por un más autóctonu ‘di-ylo con fabes’.

La multitudinaria espicha arrancará al mediudía con pinchos de bienvenida, ente ellos bollos preñaos, tostes de cabrales y embutíos del país, y siguirá cola fabada. Depués de la xinta, el dj Luis Mulero amenizará una sesión de baille prevista hasta les 23,30 hores.

El pasáu mes de setiembre, el Gobiernu autonómicu escoyó Madrid como l’escenariu de la primer cellebración itinerante del Día d’Asturies nel esterior, col envís d’escenificar l’intierru de la llarga engarradiella qu’enfrentó a los dos principales collectivos d’emigrantes en Madrid, l’asociación Asma y el Centru Asturianu.

Archivu. El Principáu quier escenificar nos actos al rodiu’l 8 de Setiembre la xunidá de la colonia asturiana en Madrid

Tamién te podria gustar