Portada Comunicación El Colexu Cabanaquinta foi protagonista esti sábadu del programa NOS de la TPA

El Colexu Cabanaquinta foi protagonista esti sábadu del programa NOS de la TPA

by asturnet

El Colexu Públicu de Cabanaquinta, na capital del Conceyu d’Ayer, foi protagonista de la emisión d’esti sábadu a les 12:30 del programa NOS de la TPA, que dirixe y presenta el direutor d’Asturnews, Próspero Morán. El direutor del Colexu, Baltasar Fernández Fanjul, y la profesora de llingua asturiana, Angélica Suárez, foron los encargaos xunta los escolinos ayeranos de danos a conocer cómo se trabaya de llunes a vienres cola cultura de nueso nesi colexu.

El primeru n’apaecer na programación de la TP foi’l Colexu La Canal de Lluancu, protagonista del programa “Nós” qu’emitió a les 12,30 la TPA na segunda selmana d’abril. Los escolinos foron los encargaos de dir desplicando la cadarma del Colexu y les actividaes que nelli desendolquen, nun modelu que tolos meses dirá repitiéndose visitando colexos en Mieres, Carreño o Xixón, por mentar los primeros que dirán visitándose.

La programación en llingua asturiana sigue afitándose penrriba la que s’emite en castellán na TPA. Los datos caberos d’abril pasáu punxeron a los tres programes n’asturianu alrodiu del 9 por ciento d’audiencia, calteniendo los bonos datos que tien la programación n’asturianu dende qu’entamare.

Tamién te podria gustar