Portada Patrimoniu El Colectivu Ecoloxista denuncia’ l mal funcionamientu de la depuradora de Macua

El Colectivu Ecoloxista denuncia’ l mal funcionamientu de la depuradora de Macua

by asturnet

El Colectivu Ecoloxista d’Avilés denunció ante’l Principáu d’Asturies el mal funcionamientu de la depuradora de Macua, que s’aprecia na ría d’Avilés onde apaecen de forma frecuente esplumes procedentes del colector del estelleru que ye la salida de la depuradora col consiguiente impactu ambiental nes agües de la ría.

En vista de les importantes esplumes formaes nes últimes selmanes, los ecoloxistes dirixéronse en delles ocasiones al Consorciu pal Suministru d’Agua y Saneamientu nel Principáu d’Asturies (Cadasa) que ye la sociedá responsable de la depuradora por qu’amenorguen estes esplumes, ensin qu’hasta la fecha fixeran casu nengunu.

Les esplumes formense nes depuradores por una elevada carga orgánica que nel casu de Macua produzse al tar en carga continua. Mientres la depuración, l’apaición d’espluma ye un efectu secundariu indeseáu qu’enzanca’l procesu de depuración, qu’amuesa un eleváu nivel contaminante na agua arramada.

La depuradora de Macua trata les agües de los conceyos d’Avilés, Castrillón, Corvera y Gozón ta proyeutada pa depurar, por aciu un procesu d’alta carga, los arramaos d’una población equivalente de 215.000 habitantes, con un caudal mediu diariu de 123.811 m 3/día. Anque güei, hai colectores pindios de conectase a la rede principal en dellos conceyos, non toles agües van a esta instalación.

Resulta evidente qu’esti efectu produzse por un mal procesu de depuración que la empresa operadora nun soluciona a pesar de los continuos pidimientos, col consiguiente impactu nel so arramáu a la ría y, nel so futuru, al mar una vegada qu’ente en marcha l’emisariu que lleva paráu mas de 2 años, non esta claro cuando funcionara y como funcionara, en vista de los continuos arramaos que producen les empreses a la ría y los sos afluentes, arramaos que depués nun vamos ver porque acabaren na mar contaminando esta y les sableres de Gozón dende Xago a les colindantes.

Tamién te podria gustar