Portada Política El CMPA podría pasar a denomase “Conseyu Nacional de la Mocedá d’Asturies”

El CMPA podría pasar a denomase “Conseyu Nacional de la Mocedá d’Asturies”

by asturnet

La organización d’esquierda soberanista Fai!, qu’echo a andar va alredor d’un mes, va proponer na Xunta del Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies (CMPA) esti próximu 21 de xunu, el cambiu na denomación d’esti organismu, que pasaría a llamase “Conseyu Nacional de la Mocedá d’Asturies”, abandonando asina lo que pa Fai! ye una “alusión a instituciones feudales arcaiques (“Principado de Asturias”) nes que la democracia sostitúise pola herencia xenética y nes que rescampla la falta d’igualdá real ente les y los ciudadanos”.

La organización xuvenil crre qu’esti órganu diba “casar meyor cola función qu’ha tener el Conseyu, que como muérganu qu’afala y facilita l’asociacionismu mozu, nun pue dexar de llau’l so compromisu social cola realidá d’esti País”.

Fai! busca agora sofitos ente los miembros del Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies, ente los que tán organizaciones como Xuventú Asturianista del PAS, Conceyu d’Estudiantes Nacionalistes, Xunta Moza, Mocedaes Socialistes, Nueves Xeneraciones del PP, Area de Mocedá d’IX y otres organizaciones de calter cultural y políticu.

La reinvidicación pondrío a Asturies nel mesmu ámbitu de les denomaciones que presenten los Conseyos de Mocedá de les otres Comunidaes Autónomes d’España, que van dende’l del “Consell Nacional de la Joventut de Catalunya” o el casu del “Consello Nazional d’a Chobentú d’Aragón”, que segú comenten dende Fai! “yá lleven bien d’años con un nome qu’espeya la realidá hestórica y cultural de los sos respectivos pueblos”.

Tamién te podria gustar