Portada Comunicación El CMPA asoleya una guía sobre sexting

El CMPA asoleya una guía sobre sexting

by redacción asturnews
Portada de la Guía de Sexting

El Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies (CMPA) vieno acabante de publicar una guía didáctica n’asturianu y en gallego-asturianu pa trabayar el tema del sexting nel segundu ciclu de la ESO.

Ye la primer vez que’l CMPA publica una guía d’estes característiques tanto en castellanu como n’asturianu y en gallego-asturianu. Pa eso, esti organismu cuntó cola collaboración de la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización. La Guía Didáctica #Sexting Positivu desplica lo que ye’l sexting y lo que nun ye rialmente esa práctica tan averada a la mocedá que consiste en compartir semeyes y vídeos íntimos al traviés d’Internet usando pa eso sobre manera’l teléfonu móvil.

Na publicación tamién s’aconseya cómo facer sexting de forma segura, con pequeñes indicaciones palos programaes de mensaxería como Whatssap. Les guíes respectives, que tán colgaes na web del CMPA, puen descargase tamién de la web del serviciu de política llingüística del Principáu tanto na so versión n’asturianu como en gallego-asturianu.

Tamién te podria gustar