El club de llectura “Una habitación propia” d’Avilés entama nueva sesión

El club de llectura “Una habitación propia” d’Avilés entama nueva sesión
17 ochobre 09:40 2016 Imprimir

El club de llectura “Una habitación propia”, actividá impulsada pola Conceyalía d’Igualdá del Conceyu d’Avilés, entama esti llunes 17 d’ochobre una nueva sesión del ciclu “La deconstrucción del amor romántico”.

La fecha coincide cola celebración del primer Día de el Escritores, una iniciativa de la Biblioteca Nacional d’España (BNE), la Federación Española de Muyeres Directives (FEDEPE) y l’Asociación Clásicu y Modernu pa la igualdá de xéneru na cultura. Por esi motivu, los participantes del club van lliberar y sortear llibros d’autoría femenina. Per otru llau, el 18 d’ochobre, van allegase xuntu con 45 muyeres a la charra de Richard Ford, autor al que dedicaron una sesión en septiembre, entamada pola Fundación Princesa d’Asturies nel Palaciu d’Esposiciones y Congresos d’Uviéu.

La nueva cita de “Una habitación propia”, que se va celebrar a les 17 hores nel Centru de Documentación de Muyeres del Edificiu Fueru, va a correr de la mano de María del Carmen Pérez Riu, profesora titular del Departamentu de Filoloxía Anglogermánica y Francesa y docente del Máster de Xéneru y Diversidá de la Universidá d’Uviéu. La mesma va tar dedicada a la novela “El mundu de Larry”, de Carol Shields. Tratar d’una de el escritores canadiendes más respetaes, autora que con esta novela ganó’l Premiu Orange a la meyor obra en llingua inglesa escrita por una muyer.

La sesión englóbase dientro del ciclu “La deconstrucción del amor románticu”, que se va desenvolver mientres los meses de setiembre a avientu y que esta dirixíu pol Grupu d’Investigaciones feministes TransLit de la Universidá d’Uviéu. El ciclu pretende promover los valores de ciudadanía igualitaria y construyir una ponte ente la investigación teórica y la so aplicación práctica al traviés del analís de les bases filosófiques del amor y la so manipulación histórica.

  Categories: