Portada Conceyos El Club de Llectura “Una habitación propia” enfótase na ciencia ficción escrita por muyeres

El Club de Llectura “Una habitación propia” enfótase na ciencia ficción escrita por muyeres

by redacción asturnews

Esti llunes 26 d’ochobre volvía entamar el Club de Llectura “Una habitación propia”, impulsáu pola Conceyalía d’Igualdá. El nuevu ciclu, que lleva’l lema “Distopía y utopía na ciencia ficción escrita por muyeres”, va tener un total de trés sesiones, dedicaes a los títulos: “Los que camudaron y los que morrieron”, de Bárbara Comyns (26 d’ochobre); “El mundu resplandorientu”, de Margaret Cavendish (23 de payares), y “Los quitaos”, de Úrsula K. -y Guin (14 d’avientu).

La elección d’esti xéneru toma como referencia la declaración del Estáu d’Alarma pola pandemia del COVID-19, una situación nunca imaxinada hasta la fecha na que paecía que tuviéramos viviendo n’otru mundu, n’una realidá distópica de dalguna novela. El autores de ciencia ficción fueron siempres doblemente discriminaes: por ser muyeres y pola considerancia del xéneru como un tipu de lliteratura menor”, dambes cuestiones relevantes para un Club de Llectura comprometíu col feminismu y cola bona lliteratura.

Les sesiones van tar coordinaes por Rebeca Fernández Alonso, llicenciada en Filoloxía Hispánica y doctora n’Estudios de la Muyer pola Universidá d’Uviéu, y vanse a realizar na Casa d’Alcuentros de les Muyeres nel Edificiu Fueru (C/ Fernando Morán 26).

En cumplimientu de les midíes de seguridá, modificóse la organización de l’aula y la distribución de les participantes en dos grupos con distintu horariu: un grupu a les 16:30 hores y otru grupu a les 18:00 hores. Va Ser obligatoriu l’usu de mázcaru, desinfección de manos con xel hidroalcohólico y va caltenese siempres la distancia de seguridá interpersonal de, siquier, 1.5 metros. Les actividaes dirán afaciéndose a les midíes sanitaries previstes en cada momentu para protexer la salú y la seguridá.

Ver programación

Tamién te podria gustar