El Club de Llectura “Una habitación propia” enfótase na ciencia ficción escrita por muyeres

El Club de Llectura “Una habitación propia” enfótase na ciencia ficción escrita por muyeres
27 ochobre 08:55 2020 Imprimir

Esti llunes 26 d’ochobre volvía entamar el Club de Llectura “Una habitación propia”, impulsáu pola Conceyalía d’Igualdá. El nuevu ciclu, que lleva’l lema “Distopía y utopía na ciencia ficción escrita por muyeres”, va tener un total de trés sesiones, dedicaes a los títulos: “Los que camudaron y los que morrieron”, de Bárbara Comyns (26 d’ochobre); “El mundu resplandorientu”, de Margaret Cavendish (23 de payares), y “Los quitaos”, de Úrsula K. -y Guin (14 d’avientu).

La elección d’esti xéneru toma como referencia la declaración del Estáu d’Alarma pola pandemia del COVID-19, una situación nunca imaxinada hasta la fecha na que paecía que tuviéramos viviendo n’otru mundu, n’una realidá distópica de dalguna novela. El autores de ciencia ficción fueron siempres doblemente discriminaes: por ser muyeres y pola considerancia del xéneru como un tipu de lliteratura menor”, dambes cuestiones relevantes para un Club de Llectura comprometíu col feminismu y cola bona lliteratura.

Les sesiones van tar coordinaes por Rebeca Fernández Alonso, llicenciada en Filoloxía Hispánica y doctora n’Estudios de la Muyer pola Universidá d’Uviéu, y vanse a realizar na Casa d’Alcuentros de les Muyeres nel Edificiu Fueru (C/ Fernando Morán 26).

En cumplimientu de les midíes de seguridá, modificóse la organización de l’aula y la distribución de les participantes en dos grupos con distintu horariu: un grupu a les 16:30 hores y otru grupu a les 18:00 hores. Va Ser obligatoriu l’usu de mázcaru, desinfección de manos con xel hidroalcohólico y va caltenese siempres la distancia de seguridá interpersonal de, siquier, 1.5 metros. Les actividaes dirán afaciéndose a les midíes sanitaries previstes en cada momentu para protexer la salú y la seguridá.

Ver programación

  Categories: