Portada Conceyos El Club de Llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo dedicó la so última sesión a Lucia Berlin

El Club de Llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo dedicó la so última sesión a Lucia Berlin

by redacción asturnews

El Club de Llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo dedicó la so última sesión del cursu a los relatos de “Manual para muyeres de la llimpieza” de Lucia Berlin. Editaos n’español en 2016, esti martes 25 de xunu, a les 17 hores, nel Edificiu de La Noria, nel parque de La Ferrera celebró esa sesión. 

El Club de Llectura de la Biblioteca Municipal Bárganos Candamo cerró esti martes 25 el so actual ciclu d’alcuentros. Antes de volver a entamar la so actividá nel mes d’ochobre tres el descansu branizu, esta última sesión tubo dedicada a analizar la obra Manual pa muyeres de la llimpieza, de Lucia Berlin. Va Ser a partir de les 17 hores nel puntu habitual de xunta: l’edificiu La Noria del parque de La Ferrera.

Manual pa muyeres de la llimpieza ye una antoloxía de relatos, editaos n’español en 2016, basaos na vida de Lucia Berlin, hasta entós una autora casi desconocida. La obra convertir nun ésitu de crítica y públicu poco dempués de la so publicación.

El realismu de los sos relatos fai que sían consideraos casi como fotografíes en movimientu. Al traviés de los sos testos curtios, sinceros y contundentes, l’autora narra retazos de la so vida itinerante que trescurrió ente Alaska, Texas, Santiago de Chile, Nuevu México, California, Nueva York y Coloriáu.

La crítica describió la so obra como cercana al llamáu “realismu puercu”, yá que narra una realidá qu’esiste nes ciudaes americanes y nun busca la guapura nin la palabra elegante. Los sos personaxes, como ella mesma fixo a lo llargo de la so vida, lluchen por sobrevivir nun mundu difícil onde tienen que trepar col día ente día, les enfermedaes, la escasez de dineru, la inadaptación o la soledá.

El club va recuperar la so actividá n’ochobre.

Tamién te podria gustar