Portada Lliteratura El club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo analiza la novela Cantar Duce

El club de llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo analiza la novela Cantar Duce

by redacción asturnews

El club de llectura de la Biblioteca Municipal Bárganos Candamo va dedicar la so próxima sesión a analizar la novela Cantar Duce, obra de Leila Slimani. Va Ser esti martes 30 d’abril, a partir de les 17 hores, nel edificiu de La Noria, allugáu nel parque de La Ferrera.

Cantar duce ye la segunda novela de Slimani y supunxo l’afitamientu de la so carrera lliteraria al llograr el Premiu Goncourt 2016. La obra foi publicada n’España en 2017 con gran ésitu y algamó yá la octava edición.

Con un estilu directo y fluyío, Slimani narra una hestoria inspirada nel casu real d’una cuidadora qu’asesinó a los neños a los que curiaba. Na novela amuésense los problemes de la sociedá actual, la concepción del amor, la educación y los prexuicios de clase y culturales. Tamién fala de temes como la frustración, la soledá, la rensía y la llocura.

La crítica allaba’l talentu de Slimani pa construyir de manera brillosa una hestoria intimista d’alta tensión, qu’atrapa al llector tantu pola so fuerza narrativa como pola so escritura directa, precisa y fría. Coles mesmes, destaca na narración l’usu d’un tonu aséptico para treslladar l’horror, que cafia nos primeros párrafos pero se caltien firmemente hasta’l final.

Leila Slimani (Rabar, 1981) ye periodista y escritora, de madre francu-arxelina y de padre marroquín. Estudió nel Licéu Francés de Rabar y darréu, en París, nel Institutu d’Estudios Políticos y na Escuela Cimera de Comerciu, onde s’especializó en medios de comunicación. Dempués d’exercer dellos años como periodista nel selmanariu L’Express y la revista Jeune Afrique, decidió dedicase por completu a la lliteratura.

Cola so primer novela Nel xardín del ogru, editada en Francia en 2014 y apocayá publicada n’español, recibió la reconocencia de la crítica, gracies a una hestoria qu’enceta l’adicción sexual femenina. En 2017 editar en Francia’l so polémicu ensayo Sexu y mentires sobro la vida sexual en Marruecos.

Citada como unu de los nomes más prometedores de la lliteratura francesa actual, ye coles mesmes xuna figura de referencia nel planu social pola so oposición al integrismu relixosu y a la miseria social, abogando per un mundu con más educación y menos dogmes.

Tamién te podria gustar