Portada Escéniques El Cirque du Soleil raspia la bancarrota y el so fundador quier recuperalu

El Cirque du Soleil raspia la bancarrota y el so fundador quier recuperalu

by redacción asturnews

Trés meses dempués de vender la so participación del 10% de Cirque du Soleil Entertainment Group, el fundador de la compañía canadiense Guy Laliberte asegura tar preparando una ufierta para la firma qu’agora mesmu s’atopa cargada de deldes y debilitada por causa de la pandemia de coronavirus.

Cirque du Soleil anunció’l pasáu 19 de marzu que cesaba los sos 44 espectáculos producíos por tol mundu y despidió a 4.679 de los sos emplegaos, esto ye, el 95% del so personal. La compañía tien una delda de 900 millones de dólares (832 millones d’euros) y dizse que busca sofitos de Quebec. A finales de marzu, la xerencia solicitó al Bancu de Canadá que considerara tolos escenarios de la so supervivencia, incluyida la bancarrota.

Y esti domingu, nuna entrevista en Radio Canadá, Laliberte dixo que tenía “una serie de persones dispuestes a ayudar financieramente” pa llevar a cabu esta compra, pero negose a revelar l’alcuerdu y los socios financieros de la so operación. Lo que sí aseguró ye que quier caltener el  Cirque como la principal compañía de Quebec.

Guy Laliberté negose a comentar sobro la ufierta d’alquisición fecha pública a principios de mayu pol conglomeráu de medios y telecomunicaciones de Quebec. Ente que, nuna entrevista con Púlguelu, el so CEO, Pierre Karl Péladeau, dixo que taba “abiertu a la idea de considerar una asociación” col carismáticu fundador del Cirque, esti postreru respondió indirectamente, diciendo que “si Les cifres conducen a la reactivación del Circu, hai un gran peligru ”. “Tenemos De atopar un equilibriu financieru, pero sobremanera atopar la llapada que va alicar el circu”, concluyó Guy Laliberté. Guy Laliberté formalizó asina la so candidatura nel programa de la canal pública ICI Télé, Toos falen d’eso.. “El Cirque diome tantu que al ver la situación na que s’atopa … Si puedo ayudar, ende vamos tar”.

Foi en 1984 cuando Laliberté fundó Cirque du Soleil. Convirtiose en millonariu y vendió la mayoría de les sos acciones en 2015 al grupu texanu TPG Capital (60%), el fondu chinu Fosun (20%) y la Caisse de depot et presta du Quebec. Y el 13 de mayu suxuriera nuna carta abierta que taba pensando en “saltar al sable” p’ayudar a rescatar al so ex axusto agora ensin sangre”.

Mentantu’l primer ministru de Quebec, François Legault, declaró, el vienres 23 de mayu, el so enclín a qu’el Cirque conviertase en quebequés. La web TVA Nouvelles reveló que’l gobiernu taba llistu p’ayudar a la compañía, otorgándo-y un préstamu 200 millones de dólares estadounidenses, so ciertes condiciones, como’l caltenimientu de la oficina central en Montreal y la propiedá intelectual en Quebec.

El nuevu candidatu a la redención comprometióse, el domingu pela nueche, a cumplir la primera d’estes condiciones, permanecer en Montreal. Per otru llau, consideró la hipótesis de llevar tola propiedá del Cirque a Quebec más “difícil”. Güei, la participación de Quebec mora nel únicu fondu de depósitu y allugamientu en Quebec hasta’l 20%.

Tamién te podria gustar