Portada Escéniques El Circuitu de Teatru programa doce representaciones escéniques na segunda mitá d’agostu

El Circuitu de Teatru programa doce representaciones escéniques na segunda mitá d’agostu

by asturnet

Doce espectáculos escénicos pa lo que queda de mes. Los conceyos de Villaviciosa, Gozón, Avilés, Siero, Nava, Carreño y Pravia acoyerán na segunda mitá d’agostu una docena de representaciones dramátiques y de dancia programaes dientro’l Circuitu Asturianu de Teatru, que prevé la cellebración de 203 espectáculos en 2005.

Acordies colos datos apurríos pola Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu del Principáu, la compañía Yheppa Títeres abrirá’l calendariu de representaciones de la segunda quincena d’agostu, con una actuación nel parque Vallina de La Villa el miércoles 18. Pesllará’l mes ‘Teatro Estudio de Gijón’, que pondrá n’escena en Pravia, el 31 d’agostu, la obra ‘Los emigrados’.

Amás d’eses dos compañíes, participarán nel circuitu veraniegu d’artes escéniques los grupos Margen, Bacanal, Teatro del Norte, Dúo en la Lona, La Diosa del Sarcasmo, Higiénico Papel y la compañía de dancia d’Estrella García, con actuaciones espardíes per places y cases de cultura de los siete conceyos qu’acoyerán la programación.

El Circuitu Asturianu de Teatru ye un programa de collaboración ente 19 ayuntamientos y la Conseyería de Cultura que, baxo la coordinación del Institutu’l Teatru y les Artes Escéniques, fai programaciones semestrales.

Web del Institutu’l Teatru y les Artes Escéniques

Tamién te podria gustar