Portada Cine El cine del Atenéu desenvuelve’l ciclu ‘De muyeres y fábriques’ con Norma Rae

El cine del Atenéu desenvuelve’l ciclu ‘De muyeres y fábriques’ con Norma Rae

by redacción asturnews

El Ciclu de cine programáu en relación a la esposición L’Algodonera de Xixón CMI Atenéu La Calzada trai esti miércoles 8 trai la proyeición de la elícula ganadora de dos Oscars y un Globu d’Oru en 1979, Norma Rae.

Basada en fechos reales. Norma Rae (Sally Field), una obrera d’una fábrica testil del sur d’Estaos Xuníos, pasa por momentos difíciles tres la muerte del so home. Cuando llega a la ciudá onde conoz a un líder sindical que se propón formar un sindicatu na fábrica, la vida de Norma camuda por completu: participa na llucha llaboral y cásase con un compañeru de trabayu. Convertida en líder sindicalista, va tener qu’enfrentase a enormes dificultaes para enllantar un sindicatu na so fábrica.

La película rellata tomar de conciencia, dende la óptica femenina, nel contestu de la industria testil, n’una fábrica na que trabayen cientos d’emplegaos nes más precaries y infames condiciones. Amosando les duldes, sacrificios y dificultaes que porta la llucha en pro de los derechos de el trabayadores.

Película ganadora de dos Oscars y un Globu d’Oru en 1979, ente otres reconocencies.

CMI Atenéu La Calzada. Salón d’actos. Miércoles 8 de mayu a les 19.00 hores

Ciclu de cine programáu en relación a la esposición L’Algodonera de Xixón, Amigos de La Calzada XIV/Grupu RECAL.
Proyecciones en V.O.S.
Norma Rai EE.XX.,
1979. Dir. Martin Ritt. 113′.
Non encamentada pa menores de 12 años.

Tamién te podria gustar