Portada Cine El cine de Tarkovski aporta al dominiu públicu

El cine de Tarkovski aporta al dominiu públicu

by asturnet

La obra de Andrei Tarkovski (1932-1986), ún de los más nomaos directores rusos de cine acaba aportar al dominiu públicu de la man de la so productora cinematográfica, Mosfilm, que nuna decisión ensin precedentes ufre a la humanidá la posibilidá de manipular, versionear y trabayar con un material cinematográficu tan curiosu como estraordinariu. Les sos películes son visionaries pero tamién llargues y, dacuando, difíciles y pónense agora al algame d’escueles de cine y audiovisuales, televisiones ciudadanes o en llingües minoritaries. En total son trés les películes más nomaes del director rusu: Stalker, Andrei Rublev y Solaris.

Tarkovski foi un director de grandes directores como Ingmar Bergman, el so meyor alumnu, que considerábalu’l meyor director de tolos tiempos. Akira Kurosawa y Roberto Rosellini adorábenlu percima de toles coses. Ente’l públicu, la valoración de les sos obres bazcuya -dependiendo de la edá, humor y preferencies del espectador- de fascinantes a insoportables.

Pero la llegada unu de los meyores directores de la hestoria del cine al dominiu públicu, daqué qu’asocede cuando prescribe la so llicencia de copyright, ye siempres una mui bona noticia.

Pa les obres protexíes por llicencies de propiedá intelectual, entrar nel dominiu públicu non solo significa que puede vese ensin pasar por caxa, sinón tamién que pueden espublizase, estudiar, reinterpretar y hasta remezclar ensin arriesgase a una persecución llegal. La obra de Tarkovski fueron lliberaes por Mosfilm, la mayor y más antigua productora de Rusia. Como indiquen nos comentarios, na so páxina pueden atopase grabaciones dende los años 20 hasta’l nuesu sieglu.

Tamién te podria gustar