El ciclu “Rellumes 2007″ va llevar lo meyor del panorama audiovisual asturianu a Uruguay y Arxentina

03 abril 23:45 2007 Imprimir

Durante’l mes d’abril, en dalgunos de los Centros Asturianos más representativos d’Arxentina y Uruguay, van desendolcase diverses xeres arrellaes a la cultura asturiana como la proyección de curtios cinematográficos, y la cellebración de cursos y xornaes. Nesta edición va poder contemplase tamien la música de Nacho Vegas y del dúu de música tradicional Núa.

El ciclu entama’l día nueve nel Centru Asturianu de Buenos Aires cola proyección de los curtios “Hestoria d’un vezu” de Santos Hevia, “Proa al Norte” d’Óscar Fernández, ” Entaina” d’Alberto Pardo, ” Tierra de Guerrilleros” d’Amanda Castro, y ” El Beso de la Tierra” de Lucinda Torre). Rematará la xornada’l músicu Nacho Vegas que va ufrir un Recital acústicu nel que repasará’l so últimu trabayu discográficu.

Tres pasar por Buenos Aires el ciclu visitará Montevideo, Rosario y Tucumán en sesiones de tres díes en caún de los centros asturianos d’estes ciudaes.

“Rellumes 2007″ presentase güei en rueda de prensa a partir de les 13:00 hores nes nueves oficines del Teatru Jovellanos de Xixón, asitiaes na Casa de La Palmera. Al actu tienen previsto acudir en calidá d’organizadores el Director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luís Miguel Fernández Romero, el Conceyal de Festeyos de Xixón y Presidente del Teatru Jovellanos, Iván Álvarez Raja, y el Director del Festival de Cine de Xixón. Jose Luís Cienfuegos.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...