El ciclu “El Papel del Colax” torna al Valdecarzana cola esposición “Xeometría y Naturaleza” de Domingo Sanz Montero

El ciclu “El Papel del Colax” torna al Valdecarzana cola esposición “Xeometría y Naturaleza” de Domingo Sanz Montero
25 mayu 09:01 2018 Imprimir

Inaugurada esti miércoles 23 de mayu, LA esposición “Xeometría y Naturaleza” de Domingo Sanz Montero va permanecer na sala d’esposiciones del palaciu de la cai del Sol hasta’l 22 de xunu.

El creador madrilanu, de reconocida trayectoria, convida al espectador a somorguiase n’una zooloxía de llínees y colores y compartir el so mundu interior n’otra propuesta de la Conceyalía de Cultura qu’alienda l’intercambiu de conocencia d’artistes locales con foranos y el so acercamientu al públicu d’Avilés

La Sala d’Esposiciones del Palaciu de Valdecarzana caltién so creciente propuesta como unu de los focos representativos nos qu’amosar l’actividá artística de la ciudá. Asina, per segundu añu consecutivu, cola cuenta de convertise n’una cita ineludible, poner en marcha ellí’l ciclu “El Papel del Colax”, qu’avera a Avilés a unu de los artistes nacionales que más destaca nesti estilu artísticu compositivo, Domingo Sanz Montero.

Les obres que va esponer tán marcaes so un epígrafe bien claro nes sos intenciones: “Xeometría y Naturaleza”. Podrá esfrutase hasta’l vienres 22 de xunu. Con “Xeometría y Naturaleza”, Domingo Sanz torna a Avilés, onde participó nes esposiciones d’Arte Postal n’años pasaos, y facer como una invitación al espectador a introducise n’una zooloxía de llínees y colores, un complexu firmamentu xeométricu y cromáticu. Na so obra conflúin diversos materiales, incorporando marcos llograos nel Rastru o en almonedas, cola resultancia de colaxs nos que tán presentes aspeutos filosóficos, rituales, simbólicos y espirituales que condicionaron la so personalidá creativo y cognitivo.

 

  Categories: